مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آذر 1399 ساعت 07:152020-12-11بين الملل

واکنش پولیساریو به تصمیم آمریکا پیرامون صحرای غربی: به مبارزه ادامه می دهیم


جبهه پولیساریو نسبت به تصمیم واشنگتن در به رسمیت شناختن حاکمیت مراکش بر منطقه صحرا ابراز تاسف و اعلام کرد، این تصمیم موضع پولیساریو را تغییر نخواهد داد.

- واکنش پولیساریو به تصمیم آمریکا پیرامون صحرای غربی: به مبارزه ادامه می دهیم جبهه پولیساریو نسبت به تصمیم واشنگتن در به رسمیت شناختن حاکمیت مراکش بر منطقه صحرا ابراز تاسف و اعلام کرد، این تصمیم موضع پولیساریو را تغییر نخواهد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، ابی بشرایا البشیر، نماینده جبهه پولیساریو در اروپا، تصمیم مذکور دولت آمریکا را عجیب خواند و گفت، این تصمیم غیر منتظره نبود.

این تصمیم واقعیت درگیری و نزاع و حق مردم منطقه صحرا در تعیین سرنوشتش را تغییر نخواهد داد و پولیساریو به مبارزه خود ادامه می دهد.

جبهه پولیساریو از دهه 90 دنبال تشکیل کشور مستقل در منطقه صحرای غربی است و تاکنون نزاع میان جبهه پولیساریو و مراکش حل نشده است.

دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا در پی عادی سازی روابط مراکش و رژیم صهیونیستی در توییتی نوشت که ایالات متحده حاکمیت مراکش را بر منطقه صحرای غربی به رسمیت می شناسد؛ جایی که مراکش دهه ها با جبهه پولیساریو بر سر آن اختلاف دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش پولیساریو به تصمیم آمریکا پیرامون صحرای غربی: به مبارزه ادامه می دهیم

واکنش پولیساریو به تصمیم آمریکا پیرامون صحرای غربی: به مبارزه ادامه می دهیم