مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آذر 1399 ساعت 08:252020-12-11اقتصادي

دمیدن روح امید در روستاهای ریگان با طرح های محرومیت زدایی سپاه


اجرای طرح های محرومیت زدایی توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه ریگان زندگی را در مناطق کوهستانی به ویژه روستاهای محروم و صعب العبور این شهرستان به جریان گذاشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شرق کرمان، 30 درصد مساحت شهرستان ریگان مناطق کوهستانی و صعب العبور است که خدمات رسانی در این مناطق به سختی انجام می شود .

اهالی این مناطق که بیشتر آنها عشایر سخت کوش هستند با مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم می کنند.

تلاش برای خدمات رسانی در این مناطق مدتی است به همت سپاه شهرستان ریگان آغاز شده و تلاش می شود این خدمات در دورترین نقاط شهرستان انجام شود .

اهالی روستاهای مناطق کوهستانی به دلیل خشک شدن چشمه سارها از بی آبی در رنج هستند که با اندکی تلاش می توان آب را به منازلشان رساند.

  کودکان این مناطق که در سوز سرما در چادر و کپر درس می خوانند را می توان با واحد آموزشی مقاوم شور و نشاط و اشتیاق آنها را به درس خواندن دو برابر کرد.

مادرانی که فرسنگ ها آب را از کیلومترها بر روی سر می گذارند تا تشنگی فرزندانشان را برطرف کنند را می توان با لوله گذاری آب آشامیدنی، آب آنها را تامین کرد.

ساخت حمام و سرویس بهداشتی که از ضروریات امروز جامعه است می تواند سلامت را برای اهالی این مناطق به ارمغان آورد، پیرمرد عشایری که در سخت ترین شرایط در منزلی کپری و از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دمیدن روح امید در روستاهای ریگان با طرح های محرومیت زدایی سپاه

دمیدن روح امید در روستاهای ریگان با طرح های محرومیت زدایی سپاه