مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آذر 1399 ساعت 08:352020-12-11بين الملل

تحریم های جدید انگلیس علیه روسیه، ونزوئلا و چند کشور دیگر


وزیر امور خارجه انگلیس با ادعای نقض حقوق بشر در چند کشور از جمله روسیه و ونزوئلا، اعلام کرد شماری از مقامات این کشورها را مورد تحریم قرار می گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه مانیتورینگ گروه بین الملل خبرگزاری فارس، دومینیک راب وزیر امور خارجه انگلیس روز جمعه گفت تحریم های حقوق بشری علیه چند کشور از جمله روسیه و ونزوئلا در نظر گرفته است.

راب در پیامی ویدئویی در حساب توییتری خود گفت: جولای امسال اولین دور از رژیم تحریم های بین المللی حقوق بشری را ارائه کردم تا کسانی که در نقض جدی حقوق بشر در اقصی نقاط جهان دست داشتند وادار به پاسخگویی کنیم .

وزیر امور خارجه انگلیس مدعی شد: با این قدرت جدید پیام روشنی به کسانی می فرستیم که دستشان به خون آلوده است و از چنین جنایاتی بهره می برند.

بنابراین امروز به مناسبت روز جهانی حقوق بشر مفخترم اعلام کنم دور بعدی تحریم ها متوجه برجسته ترین موارد نقض حقوق بشر خواهد بود .

راب در ادامه ادعاهای خود گفت: توقیف دارایی و ممنوعیت سفر را علیه افراد و نهادهایی در ونزوئلا، روسیه، گامبیا و پاکستان اعمال می کنیم.

در ونزوئلا تحریم هایی علیه فرماندهان ارتش و پلیس اعمال می کنیم که مسئول استفاده از تجهیزات مرگبار در برابر اعتراضات مسالمت آمیز هستند که به مرگ معترضان انجامید .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریم های جدید انگلیس علیه روسیه، ونزوئلا و چند کشور دیگر

تحریم های جدید انگلیس علیه روسیه، ونزوئلا و چند کشور دیگر