مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آذر 1399 ساعت 08:502020-12-11فرهنگي

با قدم رنجه اول شدم/ وظیفه هنرمندان انعکاس دغدغهء فرهنگیان است


مجموعه عکس قدم رنجه که موفق به کسب رتبه نخست شدم، در واقع روایتگر داستان معلمی 34 ساله به نام «ابراهیم تمرزاده» است که در شهرستان چالدران استان آذربایجان غربی با تحمل سختی های بسیار از جمله عبور از جاده صعب العبور 28 کیلومتری به روستای .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، آیین اختتامیه چهارمین جشنواره تلویزیونی مستند، شامگاه 18 آذر 99 با حضور عبدالعلی علی عسگری رییس سازمان صدا و سیما و جمعی از فرهیختگان با قدردانی از برگزیدگان در بخش های مستند کوتاه، نیمه بلند و بلند شامل نگاه مردمی و داوران، تخصصی (پژوهش، تدوین، فیلمبرداری، صداگذاری)، تک عکس و مجموعه عکس و مستندنگاری به کار خود پایان داد.

در این جشنواره پوریا ترابی عکاس قزوینی در بخش مجموعه عکس، با مجموعه قدم رنجه موفق به کسب رتبه نخست شد، به همین مناسبت خبرنگار فارس در قزوین مصاحبه ای را با این عکاس جوان انجام داده است.

پوریا ترابی، عکاس قزوینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در قزوین گفت: متولد سال 1375 هستم، از سال 95 فعالیت خود را در حرفهء عکاسی آغاز کردم و از سال 97، به عکاسی در مناطق محروم پرداختم، با توجه به این که رشته تحصیلی خودم آموزش و پرورش ابتدایی است بصورت متمرکز در حوزه تحصیلی و آموزش و پروش  فعالیت کردم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با قدم رنجه اول شدم/ وظیفه هنرمندان انعکاس دغدغهء فرهنگیان است

با قدم رنجه اول شدم/ وظیفه هنرمندان انعکاس دغدغهء فرهنگیان است