مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آذر 1399 ساعت 09:552020-12-11پزشكي

مچ بند سلامت آمازون اضافه وزن کاربر را اعلام می کند


هالو (Halo) نام دستبند/ مچ بند ردیاب سلامت جدید شرکت آمازون است که با نظارت بر صدا و اندازه ترکیب بدن، به کاربران می گوید که آیا چربی بدن آنها بیش از حد زیاد است یا خیر و آیا صدای کاربر نشان دهنده از خودراضی بودن او است یا خیر.

- مچ بند سلامت "آمازون" اضافه وزن کاربر را اعلام می کند "هالو"(Halo) نام دستبند/ مچ بند ردیاب سلامت جدید شرکت "آمازون" است که با نظارت بر صدا و اندازه ترکیب بدن، به کاربران می گوید که آیا چربی بدن آنها بیش از حد زیاد است یا خیر و آیا صدای کاربر نشان دهنده از خودراضی بودن او است یا خیر.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از دیلی میل، آمازون در تابستان از ردیاب سلامت و تناسب اندام خود به نام هالو رونمایی کرد و گفت که این ردیاب با یک برنامه مجهز به هوش مصنوعی جفت می شود تا به کاربران بینشی از سلامت کلی بدن آنها بدهد، اما به نظر می رسد که استفاده از این فناوری باعث شرمساری کاربران می شود.

واشنگتن پست گزارشی منتشر کرده که نشان می دهد این فناوری به نقایصی مانند صدای بیش از حد مغرور یا چربی بیش از حد بدن کاربر اشاره می کند.

این فناوری پوشیدنی به یک میکروفن کوچک مجهز است که به صدای کاربران گوش می دهد و و با بررسی صدا توصیفاتی مانند خودرای یا از خودراضی را به کاربران می گوید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مچ بند سلامت آمازون اضافه وزن کاربر را اعلام می کند

مچ بند سلامت آمازون اضافه وزن کاربر را اعلام می کند