مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آذر 1399 ساعت 09:552020-12-11اقتصادي

نقش صنایع فضایی در توسعه صنایع دیگر


یک کارشناس ارشد انتقال تکنولوژی گفت: صنایع فضایی می تواند مولد کانالهای جریان تکنولوژی در صنایع مختلف دیگر شده و باعث توسعه، رشد فناوری و اقتصاد در یک کشور شود.

- ایسنا/اصفهان یک کارشناس ارشد انتقال تکنولوژی گفت: صنایع فضایی می تواند مولد کانالهای جریان تکنولوژی در صنایع مختلف دیگر شده و باعث توسعه، رشد فناوری و اقتصاد در یک کشور شود.

عمران مرادی شامگاه گذشته (پنج شنبه-20 آذرماه) در وبینار نکوداشت پروفسور احمد کیاست پور- استاد نجوم و اخترفیزیک و مروج علم ستاره شناسی که به همت مرکز نجوم ادیب اصفهان برگزار شد، با موضوع نقش صنایع فضایی در توسعه صنایع دیگر، اظهار کرد: توسعه فناوری گره گشای مشکلات کشور خواهد بود و با کمک آن می توان در مسیر توسعه گام برداشت.

وی افزود: بین نجوم، صنایع فضایی و توسعه ارتباط وجود دارد و اگر بتوانیم همگام با پیشرفت تکنولوژی حرکت کنیم، به موفقیت می رسیم.

به گفته این کارشناس ریاضی کاربردی ترمزهای توسعه تکنولوژی شامل ترمزهای اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، بداندیشی علمی و ترمزهایی با ریشه بیگانگان است.

مرادی با گرامیداشت یاد و خاطره دکتر کیاست پور، این استاد فرهیخته را نمونه یک زمینه تحقق علوم پایه به تکنولوژی معرفی کرد و گفت: در موسسات پیشرفته وابسته به حوزه اپتیک کتاب های این استاد مرجع است و ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش صنایع فضایی در توسعه صنایع دیگر

نقش صنایع فضایی در توسعه صنایع دیگر