مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آذر 1399 ساعت 10:402020-12-11سياسي

بزرگان بازار، هوای اصناف ضعیف را داشته باشند


مردم برای قدردانی از کادر درمان، بیش از پیش دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند تا هرچه سریع تر زنجیره شیوع این ویروس شکسته و فشار وارده بر کادر درمان هم کمتر شود.

- آیت الله سید عزیزاله هاشم زاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در فیروزاباد با اشاره به شیوع ویروس نیز در فرمایشاتشان به این نکته اشاره کردند.

امام جمعه فیروزاباد ادامه داد: امیدواریم با توکل بر خداوند متعال و توسل به حضرات معصومین (ع) از این مرحله هم با سربلندی عبور کنیم، همان گونه که مقام معظم رهبری هم فرمودند در این روزها ارتباطمان با درگاه الهی را بیشتر کرده و دعا کنیم این بلا از کشور ما دور شود.

هاشم زاده ضمن خدا قوت به پزشکان و پرستاران سراسر کشور به خصوص بخش کرونای بیمارستان حضرت قائم(عج) فیروزآباد اضافه کرد: ویروس کرونا را شکست خواهیم داد و مردم اسیر شایعات و عملیات روانی امپراتوری رسانه ای استکبار نشوید.

وی ابراز داشت : کادر درمان ایران این ماه ها در حالی با تمام تلاش برای مقابله با این ویروس منحوس در حال فعالیت هستند که در بسیاری از کشورها، کادر درمان از محل کار خود فرار می کنند امام جمعه فیروزاباد گفت: مردم نباید نسبت به زحمات کادر درمان بی تفاوت باشند و برای قدردانی از آنها، بیش از پیش دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند تا هرچه سریع تر زنجیره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگان بازار، هوای اصناف ضعیف را داشته باشند

بزرگان بازار، هوای اصناف ضعیف را داشته باشند