مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آذر 1399 ساعت 10:402020-12-11سياسي

لزوم احداث پارک علم و فناوری در لامرد


باتوجه به صنعتی شدن لامرد باید پارک علم و فناوری در این شهرستان احداث شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لامرد، حجت الاسلام علی حسین زاده  در خطبه های امروز نماز جمعه شهر لامرد در سخنانی با اشاره به  فرارسیدن روز پژوهش، اظهارداشت: انسان همواره یک موجود پژوهش گستر و جستجوگر بوده است.

وی افزود: در سطح شهرستان لامرد جوانان زیادی در امر پژوهش مشغول فعالیت می باشند که می بایست پارک علم و فناوری باتوجه به اینکه این شهرستان صنعتی می باشد ایجاد شود تا جوانان در ابعاد گوناگون  علمی مشغول تحقیق و پژوهش شوند.

امام جمعه لامرد با اشاره به فرا رسیدن 26 آذرماه روز حمل و نقل گفت: برخی از شغل ها از بس عادی شده است مشکلات آنان درک نمی شود و امروز سیستم حمل و نقل با 40 سال گذشته اصلا قابل مقایسه نیست و بسیار مدرن شده است.

حسین زاده ادامه داد: مشکلات رانندگان حمل و نقل باید بررسی و برطرف شود، گرانی لوازم یدکی خودروها مشکلات فراوانی برای آنان ایجاد کرده است که دولت باید به فکر تقویت و اهمیت دادن به شغل رانندگان این قشر تلاش گر باشد.

خطیب جمعه لامرد بر لزوم احداث کمربندی در شهر لامرد نیز تاکید کرد و بیان داشت: صنعتی شدن بسیار خوب است اما باید همه زیر ساخت ها نیز فراهم گردد و امروز شاهد تردد زیاد تریلی ها در سطح شهر لامرد هستیم که می بایست تلاش شود کم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم احداث پارک علم و فناوری در لامرد

لزوم احداث پارک علم و فناوری در لامرد