مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آذر 1399 ساعت 11:302020-12-11سياسي

تصویب 20 دقیقه ای برجام هول بود یا اقدام راهبردی اخیر؟


امام جمعه سوق خطاب به دولتمردان گفت: انتظار می رود به جای مخالفت با اقدام انقلابی مجلس، برای اجرای تعهدات برجامی به اروپا فشار بیاورید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت الاسلام مهدی کیانی اصل امروز در خطبه های نماز جمعه سوق با اشاره به ترور شهید فخری زاده اظهار داشت: ترور دانشمند هسته ای نشاندهنده خوی وحشی گری دشمنان انسانیت و انقلاب است، وقتی که از پیشرفت های انقلاب عاجز شدند دست به ترور شدند.

امام جمعه سوق با بیان اینکه مسؤولان ما انتقام سخت را از دشمنان خواهد گرفتد، ادامه داد: در قطعی بودن مجازات آمران و عاملان این جنایت هیچکس نمی تواند تردید کند اما پاسخ مناسب به دشمن یا همان سیلی سخت باید در یک بازه زمانی نزدیک انجام شود.

حجت الاسلام کیانی اصل گفت: برخی ها متأسفانه می گویند اقدام متقابل در این زمان انجام نشود بگذارید بعد از رفتن ترامپ! بعد ممکن است بگویند که بایدن این جنایت را محکوم کرده و دیگر نیازی به انتقام نیست.

این تأخیر فرصت سوزی است.

وی اضافه کرد: تاخیر در اقدام متقابل و متناسب و به هنگام، به آمادگی روحی مردم آسیب می زند چرا که جوش و خروش و تنفر برآمده از این موج حرکت تروریستی به طور طبیعی کاسته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب 20 دقیقه ای برجام هول بود یا اقدام راهبردی اخیر؟

تصویب 20 دقیقه ای برجام هول بود یا اقدام راهبردی اخیر؟