مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آذر 1399 ساعت 12:052020-12-11سياسي

تصمیم جدید کارگزاران برای انتخابات 1400


حزب کارگزاران سازندگی ایران اعلام کرد که این حزب تیم پیشنهادی نامزد مشترک جبهه اصلاحات برای ریاست جمهوری سال 1400 را معرفی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، به نقل از کارگزاران سازندگی ایران، در جلسه شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران که به ریاست محسن هاشمی ، محمد عطریانفر رییس کنگره، مجید صالحی رییس دفتر ویژه کنگره سراسری و سایر اعضاء برای نخستین بار به صورت آنلاین و مجازی برگزار شد، سیدحسین مرعشی سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی ایران گزارشی از برگزاری جلسات مستمر کمیته سیاسی حزب درباره انتخابات 1400 و ورود این کمیته به فاز بررسی شخصیت ها برای کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری ارائه داد.

سخنگوی حزب در گزارش خود گفت: حزب کارگزاران سازندگی ایران تیم پیشنهادی خود را برای اداره دولت آینده، پیش از انتخابات پس از مشورت با نامزد اصلی ریاست جمهوری و شخصیت های محوری جبهه اصلاحات اعلام می کند.

وی با بیان روند تدوین برنامه انتخاباتی حزب و اصلاحات آن، سیاست ها و برنامه های پیشنهادی این کمیته برای انتخابات ریاست جمهوری را جهت تصویب مطرح کرد که بر اساس آن و با تصویب شورای مرکزی ورود حزب کارگزاران سازندگی ایران به انتخابات 1400 برنامه محور خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم جدید کارگزاران برای انتخابات 1400

تصمیم جدید کارگزاران برای انتخابات 1400