مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آذر 1399 ساعت 12:052020-12-11سياسي

وضعیت مناسبی در لایه خدمات پایه شبکه ملی اطلاعات نداریم


در شبکه ملی اطلاعات، لایه ارتباطات از لایه فناوری اطلاعات بهتر است و این لایه نیز وضعیت بهتری از لایه خدمات پایه دارد اما در این لایه وضعیت مناسبی نداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت ارتباطات، شصت و یکمین نشست نقد و اندیشه با موضوع شبکه ملی اطلاعات، انتظارات و چشم اندازها با حضور حمید فتاحی معاون وزیر ارتباطات، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت و رسول جلیلی استاد دانشگاه و عضو حقیقی شورای عالی فضای مجازی برگزار شد.

در این نشست مسئولان اجرایی و تصمیم گیر این حوزه با اشاره به اقدامات انجام شده درباره شبکه ملی اطلاعات در بخش های زیرساختی و ارتباطی، به تمرکز بر لایه خدمات و ارائه خدمات تاکید کردند و از متولیان این حوزه ها خواستند که به وظایف خود در این بخش ها عمل کنند.

شبکه ملی اطلاعات از اینترنت مستقل نیست در ابتدای این نشست رسول جلیلی در پاسخ به سوالی درباره وضعیت حال حاضر شبکه ملی اطلاعات، با اشاره به اینکه شبکه ملی اطلاعات نگاشتی از شبکه جهانی اینترنت بر جغرافیای ایران است، گفت: شبکه ملی اطلاعات در طول شبکه جهانی اینترنت در ایران است و این طور نیست که شبکه ملی اطلاعات چیزی مستقل از شبکه اینترنت باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت مناسبی در لایه خدمات پایه شبکه ملی اطلاعات نداریم

وضعیت مناسبی در لایه خدمات پایه شبکه ملی اطلاعات نداریم