مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آذر 1399 ساعت 12:152020-12-11بين الملل

واکنش حزب الله به تحقیقات پرونده انفجار بیروت


پس از اتهام زنی به رییس دولت پیشبرد امور لبنان در ارتباط با انفجار بندر بیروت، جنبش حزب الله لبنان تأکید کرد که اقدامات قانونی نبایستی سیاست زده باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، جنبش حزب الله لبنان، امروز (جمعه)، با صدور بیانیه ای به اتهامات مطرح شده علیه حسان دیاب رییس دولت پیشبرد امور و سه تن از وزرای سابق در این کشور واکنش نشان داد.

شامگاه روز گذشته، خبرگزاری رسمی لبنان (ان ان ای) خبر داد که قاضی فادی صوان بازپرس پرونده انفجار بندر بیروت علیه حسان دیاب رییس دولت پیشبرد امور، علی حسن خلیل وزیر دارایی سابق و غازی زعیتر و یوسف فنیانوس وزرای سابق امور عام المنفعه در لبنان به اتهام اهمال کاری، کوتاهی و دخیل بودن در کشته و مجروح شدن صد ها شخص اقامه دعوی کرده است (جزییات بیشتر).

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری العهد ، حزب الله در واکنش به این اقدام، اعلام کرد: بار دیگر، بر تأیید اولیه و تام خود بر تحقیقات شفاف و بی طرفانه قضایی در ارتباط با انفجار هولناک بندر [بیروت]و همچنین شناسایی تمام دستگاه ها و افراد مسئول این انفجار تأکید می کنیم .

در ادامه این بیانیه آمده است: بر اصرار خود در خصوص دور بودن تمام اقدامات از سیاست و مطابقت این اقدامات با احکام قانون اساسی تأکید می کنیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش حزب الله به تحقیقات پرونده انفجار بیروت

واکنش حزب الله به تحقیقات پرونده انفجار بیروت