مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آذر 1399 ساعت 12:452020-12-11اجتماعي

پدیده جوی خاصی در هفته آینده پیش بینی نمی شود


مدیرکل سازمان هواشناسی استان کرمانشاه گفت:بر اساس بررسی آخرین داده های هواشناسی، هوای استان تا روز سه شنبه (25 آذر) در شرایطی پایدار قرار دارد.

- کرمانشاه-مدیرکل سازمان هواشناسی استان کرمانشاه گفت:بر اساس بررسی آخرین داده های هواشناسی، هوای استان تا روز سه شنبه (25 آذر) در شرایطی پایدار قرار دارد.

محمد خسروی ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس بررسی آخرین داده های هواشناسی، هوای استان تا روز سه شنبه (25 آذر) در شرایطی پایدار قرار دارد.

وی افزود: طی این مدت پدیده جوی قابل توجهی به جز افزایش دمای روزانه در روزهای دوشنبه و سه شنبه (24 و 25 آذر) و گاهی اوقات افزایش ابر، برای سطح استان پیش بینی نمی شود.

مدیرکل سازمان هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: به دنبال این شرایط از اواخر روز سه شنبه تا پایان هفته، سامانه ای بارشی جو منطقه را تحت تأثیر قرار می دهد و به تناوب سبب بارندگی در سطح استان خواهد شد.

خسروی با اشاره به برخی توصیه های کشاورزی بیان کرد: با توجه به کاهش دما پس از فعالیت سامانه بارشی توصیه می شود در گلخانه هایی میوه و گل های شاخه بریده، فاکتورهای دما و تهویه کنترل شود و سرکشی های شبانه در برنامه کاری این واحدهای تولیدی قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پدیده جوی خاصی در هفته آینده پیش بینی نمی شود

پدیده جوی خاصی در هفته آینده پیش بینی نمی شود