مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آذر 1399 ساعت 13:352020-12-11سياسي

توضیح وزارت نیرو در خصوص انتشار ویدیوی ورود کودک به چاه در فنوج


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه تأسیسات روستای حسین آباد فنوج خود گردان است، از تأمین پمپ و لوله برای رفع مشکل آبی این روستا خبر داد.

- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه تأسیسات روستای "حسین آباد فنوج" خود گردان است، از تأمین پمپ و لوله برای رفع مشکل آبی این روستا خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت نیرو، علی رضا قاسمی در واکنش به انتشار ویدئویی در خصوص مشکل نبود آب در یکی از روستاهای فنوج در فضای مجازی، اظهار کرد: این شهرستان در جنوب غرب سیستان و بلوچستان واقع شده و دارای 141 روستاست که از این تعداد 69 روستا دارای تأسیسات آب آشامیدنی و 76 روستا فاقد تأسیسات بوده که از این تعداد 30 روستا بالای 20 خانوار است.

وی شاخص بهره مندی از آب آشامیدنی فنوج را 80 درصد اعلام و اضافه کرد: جمعیت کل روستاهای سطح شهرستان 36 هزار نفر بوده که 29 هزار نفر دارای تأسیسات آبرسانی هستند.

این مقام مسئول ادامه داد: روستای به تصویر کشیده شده در کلیپی که به تازگی در فضای مجازی منتشر شد، روستای حسین آباد مره از دهستان مسکوتان، دارای 23 خانوار است که به صورت خودگردان توسط خود اهالی مدیریت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح وزارت نیرو در خصوص انتشار ویدیوی ورود کودک به چاه در فنوج

توضیح وزارت نیرو در خصوص انتشار ویدیوی ورود کودک به چاه در فنوج