مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آذر 1399 ساعت 14:352020-12-11سياسي

مشکلات معیشتی امروز معلول مدیریت های اشرافی است


مضیقه های معیشتی که اقشار ما را مستأصل کرده، معلول مدیریت های اشرافی، رانتی و اتکای به استکبار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سیداحمد علم الهدی در چهل و یکمین هفته برگزار نشدن نماز جمعه در مشهد مقدس در خطبه مجازی 21 آذرماه، مرحوم آیت الله یزدی را یک سرمایه گران برای این انقلاب و نظام دانست و گفت: آیت الله یزدی، الگوی مبارزات انقلابی در مقابله با نظام طاغوت و در مراحل سازندگی نیز عنصر امیدبخش به جامعه دینی ما بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه این شخصیت بعد از پیروزی انقلاب، سرمایه ارزشمندی در کنار امام بود و به عنوان مهره ای نیرومند و خبره در مدیریت های مختلف نظام و عرصه های گوناگون به حساب می آمد، ادامه داد: روحیه خستگی ناپذیر و فعالیت های جهادی آیت الله یزدی از نوع همان شخصیت مبارزاتی وی در دوران مبارزه با رژیم طاغوت بود.

وی، مرحوم آیت الله یزدی را نمایشگر عنصر اصلی کارگزاری نظام عنوان کرد و افزود: پهنه زندگانی پر برکت این عالم جلیل القدر در حوزه های مدیریتی، در حقیقت یک الگوی اصیل انقلابی را به ما نمایش می دهد.

امام جمعه مشهد در خصوص کارآمد بودن نظام اسلامی، بیان کرد: نظامی که در بدنه کارگزاری اش افرادی مثل مرحوم آیت الله یزدی را دارد و در عرصه اقتدار منطقه ای، پیشرفت صنایع، پیشرفت علم و تأمین ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات معیشتی امروز معلول مدیریت های اشرافی است

مشکلات معیشتی امروز معلول مدیریت های اشرافی است