مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آذر 1399 ساعت 15:202020-12-11پزشكي

تبدیل 365 پایگاه بسیج در قزوین به پایگاه سلامت


معاون بهداشت و درمان سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: در طرح محله محور شهید سلیمانی 365 پایگاه بسیج به پایگاه های سلامت تبدیل شده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، حبیب الله سیاهکالی مرادی، معاون بهداشت و درمان سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین با اشاره به این که در طرح محله محور شهید سلیمانی 365 پایگاه بسیج به پایگاه های سلامت تبدیل شده است، اظهار داشت: در مدت سه هفته که از اجرای طرح  محله محور سپری شده است، بر اساس پیش بینی مقرر بود که در میزان بستری ها 30درصد کاهش داشته باشیم که در حال حاضر این امر محقق شده است.

وی افزود: بیمارانی که تست کووید 19 برای آن ها مثبت اعلام می شود، روزانه آمارشان به تیم های حمایتی، مراقبتی و نظارتی اطلاع داده می شود تا مراقبت ها و نظارت های لازم انجام گردد.

مرادی عنوان کرد: در حال حاضر از 980نفر تست سریع گرفته شده است، برای تعداد  170 نفر از هم استانی که نیازمند ارائه خدمات درمانی در منزل بودند با اعزام پرستار، بهیار و پزشک خدمات درمانی انجام شده است.

وی ادامه داد: برای افرادی که به دلایل مختلف، قادر به حضور در مراکز غربالگری برای انجام تست کرونا نیستند، تیم های مراقبتی جهت تست سریع در منزل حاضر می شوند تا هر چه سریعتر وضعیت ابتلا به کرونا در این افراد مشخص شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل 365 پایگاه بسیج در قزوین به پایگاه سلامت

تبدیل 365 پایگاه بسیج در قزوین به پایگاه سلامت