مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آذر 1399 ساعت 16:452020-12-11سياسي

ولایتی: عادی سازی روابط مراکش با رژیم صهیونیستی، خیانت به جهان اسلام است


دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی در پیامی عادی سازی روابط مراکش با رژیم صهیونیستی را خیانت به جهان اسلام دانست و این اقدام را محکوم کرد.

- دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی در پیامی "عادی سازی روابط مراکش با رژیم صهیونیستی" را خیانت به جهان اسلام دانست و این اقدام را محکوم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیام علی اکبر ولایتی به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم مراکش 42 سال قبل در زمان ملک حسن دوم و به دنبال پیمان صلح ننگین کمپ دیوید میان مصر و اسراییل برای برقراری روابط کامل با اسراییل اعلام آمادگی کرد و دو سال بعد از توافق رژیم صهیونیستی با سازمان آزادی بخش فلسطین، در سال 1995 میلادی نیز مناسبات کامل خود را با این رژیم برقرار کرد تا این که در سال 2000 و بعد از آغاز انتفاضه بزرگ مقاومت فلسطینی ها مجبور شد ارتباط خود رابا رژیم اشغالگر قدس را قطع نماید.

اما متاسفانه طی دهه های گذشته مراکش میزبان شماری از زمامداران این رژیم همچون اسحاق رابین و شیمون پرز بوده و به صورت آشکار و پنهان روابط نزدیکی را برقرار کرد و در این میان دولت مغرب پروازهای اسراییل به مراکش را محدود نکرده و سالانه ده ها هزار اسراییلی به مراکش سفر نمودند و لذا عادی سازی اخیر روابط مراکش با صهیونیست ها موضوع تازه ای نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ولایتی: عادی سازی روابط مراکش با رژیم صهیونیستی، خیانت به جهان اسلام است

ولایتی: عادی سازی روابط مراکش با رژیم صهیونیستی، خیانت به جهان اسلام است