مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آذر 1399 ساعت 19:102020-12-11سياسي

انتقاد امام جمعه ایلام از به کارگیری مدیران ناکارآمد


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: حمایت جناحی و به کار گیری مدیران ناکارآمد و رانت خوار و عزل مدیران متخصص و متعهد نشانه سو تدبیر خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام امروز در برنامه کلام آدینه صدا و سیمای مرکز ایلام ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت مرحوم آیت الله محمد یزدی عالم فقید و ارزشی انقلاب اسلامی به تشریح مقوله سوء تدبیر در ابعاد فردی و اجتماعی و تبعات گسترده آن پرداخت و گفت: در فرهنگ اسلامی فقر نزدیک به کفر است و نیازمندی نقطه ضعف است، قوت محسوب نمی شود.

 وی افزود: اگر چنانچه وابستگی های جناحی بر نحوه عملکرد مطلوب ارجحیت یافته و ملاک انتخاب مدیران قرار گیرد، اگر نگوییم خیانت صورت گرفته حداقل سو تدبیر اتفاق افتاده و باید علت حمایت بیان شود؟ چرا در این شرایط بد اقتصادی مدیر ناکارآمد را منصوب و سعی در ابقایش داشته باشند؟ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در ادامه حمایت جناحی از مدیران رانت خواری که از موقعیت خود سو استفاده می کنند را مصداق دیگر سو تدبیر نام برد و ابراز داشت: برخی با وجود سر دادن شعار درود بر مخالف من، سعی در ایجاد اختناق و سلب مسوولیت از منتقدین خود، ولو متعهد، متخصص، فرزند شهید و یا ایثارگر را دارند؟ وی با اشاره به وجود سو تد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد امام جمعه ایلام از به کارگیری مدیران ناکارآمد

انتقاد امام جمعه ایلام از به کارگیری مدیران ناکارآمد