مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آذر 1399 ساعت 04:302020-12-12سياسي

یک شکست تازه و بد برای ترامپ


بازنده بزرگ سال 2020 نامی است که شایسته دونالد ترامپ رییس جمهور کنونی آمریکا است که یک شکست بد و تازه در کارنامه اش ثبت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از رویترز، دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا یک نبرد قضایی مهم را باخت زیرا دادگاه عالی آمریکا دادخواست وی و ستاد انتخاباتی اش در ایالت تگزاس برای ابطال نتایج انتخابات در چهار ایالت سرنوشت ساز که در آنها جو بایدن دموکرات پیروز شده است را رد کرد.

دادگاه عالی آمریکا دادخواست ایالت تگزاس و ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ برای ابطال نتیجه انتخابات در 4 ایالتی را که جو بایدن در آنها به عنوان پیروز اعلام شده است، رد کرد.

در دادخواستی که توسط ایالت تگزاس به همراه ستاد ترامپ به دیوان عالی آمریکا ارائه شده بود ابطال نتیجه انتخابات در ایالت های کلیدی جورجیا، میشیگان، پنسیلوانیا و ویسکانسین درخواست شده بود.

در رای گیری دادگاه عالی آمریکا با رای اکثریت 7 قاضی در مقابل رای دو قاضی دادخواست ترامپ و ستادش رد شد.

سه قاضی مورد منصوب از سوی ترامپ در این دادگاه هم همراه با اکثریت قضات دادگاه عالی آمریکا با این اقدام ایالت تگزاس و ستاد ترامپ مخالفت کردند.

دونالد ترامپ امید زیادی به این دادخواست که دادستان کل ایالت تگزاس ارائه کرده بود و برخی از ایالت های دیگر به آن ملحق شدند داشت زیرا ترامپ آن را شک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک شکست تازه و بد برای ترامپ

یک شکست تازه و بد برای ترامپ