مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آذر 1399 ساعت 04:502020-12-12اقتصادي

برداشت بیش از 100 هزار تن پیاز از مزارع شهرستان راسک


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان راسک سیستان وبلوچستان گفت: وی اذعان داشت: تا پایان فصل برداشت بیش از 100 هزار تن پیاز از مزارع کشاورزی منطقه برداشت و به بازارهای داخلی و خارج از کشور صادر شود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر جهاد کشاورزی شهرستان راسک سیستان وبلوچستان گفت: وی اذعان داشت: تا پایان فصل برداشت بیش از 100 هزار تن پیاز از مزارع کشاورزی منطقه برداشت و به بازارهای داخلی و خارج از کشور صادر شود.

سعید نارویی با بیان این مطلب که شهرستان راسک قطب تولید محصول پیاز خارج از فصل در استان می باشد افزود: عرضه پیاز تولیدی شهرستان در این فصل به بازار، نقش مهمی در تنظیم بازار کشور دارد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان راسک با اشاره به کشت نشایی پیاز در منطقه افزود: بیشترین رقم پیاز کشت شده از نوع قرمزبا ماندگاری بالا است وی اظهارکرد: 7000 نفر در کار کاشت، داشت و برداشت محصول پیاز در شهرستان راسک فعالیت دارند.

نارویی تصریح کرد: تاکنون 2500 هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان به کشت پیاز اختصاص یافته و پیش بینی می شود این سطح به 3000 هکتار برسد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان راسک گفت: فصل برداشت این محصول درشهرستان راسک از نیمه دیماه آغاز و تا اوایل اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برداشت بیش از 100 هزار تن پیاز از مزارع شهرستان راسک

برداشت بیش از 100 هزار تن پیاز از مزارع شهرستان راسک