مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آذر 1399 ساعت 05:352020-12-12اجتماعي

تشدید طرح برخورد با خودروهای آلاینده در البرز


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز گفت: با توجه به افزایش آلودگی هوای شهرستان های استان البرز، طرح مقابله با خودروهای دودزا در این استان به اجرا درآمده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، غلامعلی شرق اظهار کرد: با توجه به افزایش آلودگی هوای شهرستان های استان البرز، طرح مقابله با خودروهای دودزا در این استان به اجرا درآمده است.

در اجرای طرح تشدید برخورد قانونی با وسایل نقلیه آلاینده و دودزا از امروز شنبه خودروهای با درصد آلایندگی بالا در این استان جریمه می شوند.

وی اضافه کرد: اکنون با فعال شدن دوربین های پلاک خوان، خودروهای فاقد معاینه فنی به صورت برخط جریمه می شوند که این مهم می تواند در کنترل آلودگی هوا تأثیرگذار باشد ضمن آنکه خودروهای آلاینده به پارکینگ ها انتقال می یابد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز بیان کرد: مأموران پلیس راهور در سال جاری 79 هزار و 115 وسیله نقلیه فاقد معاینه فنی را در این استان اعمال قانون کردند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بیش از 2 برابر رشد داشته است.

وی گفت: طرح برخورد با خودروهای آلاینده و فاقد معاینه فنی در همه فصول سال ادامه دارد اما در 6 ماه دوم سال به دلیل آلودگی بیشتر در کلان شهرها، این طرح ها با شدت بیشتری انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید طرح برخورد با خودروهای آلاینده در البرز

تشدید طرح برخورد با خودروهای آلاینده در البرز