مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آذر 1399 ساعت 05:452020-12-12ورزشي

تثبیت صدرنشینی شیمیدر قم در لیگ برتر بسکتبال


تیم بسکتبال شیمیدر قم با پایان هفته دوم از دور رفت مرحله گروهی فصل جاری لیگ برتر بسکتبال مردان ایران صدرنشین گروه دوم باقی ماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، با برگزاری دیدارهای معوقه هفته های اول و دوم از گروه دوم مرحله مقدماتی فصل 1400 – 1399 لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور، تمام تیم های حاضر در این گروه دو بازی انجام دادند و سه تیم مطرح این گروه با دو برد متوالی خود را به عنوان مدعیان اصلی معرفی کردند.

در این گروه تیم های شیمیدر قم، مهرام تهران، ذوب آهن اصفهان، مس کرمان، شهرداری بندرعباس، کوچین آمل، آینده سازان تهران و نیروی زمینی تهران حضور دارند و هر هشت تیم بعد از انجام 14 مسابقه رفت و برگشت در مرحله مقدماتی، راهی مرحله پلی آف لیگ برتر بسکتبال خواهند شد.

مهمترین موضوع در مرحله مقدماتی، جایگاه تیم ها در رده های اول تا هشتم است تا حریف آسان تری در مرحله پلی آف این فصل داشته باشند، در حالی که با یک نگاه ساده به تیم های حاضر در گروه دوم می توان به سادگی شیمیدر، مهرام و ذوب آهن را مدعیان اصلی کسب رتبه های اول تا سوم این گروه دانست.

شاگردان مصطفی هاشمی در تیم بسکتبال شیمیدر قم نخستین بازی این فصل را با حساب 109 بر 69 از تیم نیروی زمینی تهران بردند و در دومین مسابقه نیز با حساب 107 بر 62 تیم آینده سازان تهران را مغلوب کردند، در حال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تثبیت صدرنشینی شیمیدر قم در لیگ برتر بسکتبال

تثبیت صدرنشینی شیمیدر قم در لیگ برتر بسکتبال