مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آذر 1399 ساعت 06:002020-12-12اقتصادي

طرح شهید سلیمانی، طرحی مردم محور است


هدف کلان طرح شهید سلیمانی، مدیریت و کنترل اپیدمی کرونا از طریق مشارکت مردمی و همکاری دانشگاه علوم پزشکی با بهره گیری از کمک نیروهای بسیجی و داوطلب مردمی است و هدف اختصاصی آن قطع زنجیره انتقال ویروس، - ایسنا/کرمان فرماندار کرمان گفت: هدف کلان طرح شهید سلیمانی، مدیریت و کنترل اپیدمی کرونا از طریق مشارکت مردمی و همکاری دانشگاه علوم پزشکی با بهره گیری از کمک نیروهای بسیجی و داوطلب مردمی است و هدف اختصاصی آن قطع زنجیره انتقال ویروس، رهگیری و رصد فعال مردم و کاهش بستری حداقل به میزان 30 درصد در یک ماه و 50 درصد در سه ماه و کاهش مرگ حداقل به میزان 10 درصد در یک ماه و 40 درصد در سه ماه است.

علی بابایی در بازدید از نحوه و روند اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی (مدیریت و کنترل اپیدمی کووید 19 به شیوه محله و خانواده محور) در محله بنی هاشم گفت: طرح شهید سلیمانی طرحی مشارکتی است و در آن به حرمت خون شهید سلیمانی و به احترام ایشان مردم بیش از پیش رعایت حال یکدیگر را خواهند داشت.

وی گفت: طرح شهید سلیمانی طرحی مردمی است که قبلاً هم توسط مردم انجام می شد لکن در قالب این طرح به صورت منظم تر اجرا می گردد.

بابایی اضافه کرد: طرح شهید سلیمانی یا همان مدیریت و کنترل اپیدمی کووید 19 به شیوه محله و خانواده محور، طرح مشترکی است که بین وزارت بهداشت و سازمان بسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح شهید سلیمانی، طرحی مردم محور است

طرح شهید سلیمانی، طرحی مردم محور است