مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آذر 1399 ساعت 06:152020-12-12سياسي

محدوده گردشگری کلوت های شهداد مشخص می شود


استاندار کرمان با اشاره به اینکه کویر نباید به حال خود رها شود، گفت: به لحاظ امنیتی، بهداشت و رفاه باید سایتی برای محدوده کلوت ها و دریاچه کویر شهداد تعریف شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمان، علی زینی وند در جمع بندی سفر به بخش شهداد و بازدید از بیابان جهانی لوت، زیرساخت ها، ابنیه، راه های ارتباطی و ظرفیت های گردشگری و کشاورزی این بخش گفت: شهداد ظرفیت های زیادی برای کار و توسعه دارد و طی سال های گذشته تصمیمات خوبی برای توسعه آن اتخاذ شده و طرح هایی نیز در حال اجراست که باید تسریع شوند.

استاندار کرمان، شهداد را یکی از مناطق مهم استان در حوزه گردشگری دانست و افزود: این منطقه ظرفیت های خوب گردشگری در سطح کشور و جهان دارد و زیرساخت های خوبی هم در این حوزه ایجاد شده است.

استاندار کرمان ادامه داد: طی جلسه ای با حضور فرماندار، نمایندگان مجلس و مدیران، دسته بندی مسائل را خواهیم داشت و تلاش می شود تا گام های مؤثری در تسهیل امور و توسعه منطقه برداشته شود.

زینی وند تاکید کرد: مدیران دستگاه های اجرایی برای استفاده از امکانات محلی در جهت رفع مشکل مردم نیاز به هماهنگی ندارند و هر چه در توان دارند از امکانات محلی سریع استفاده کنند، مشکلات ریز مردم به راحتی قابل حل و تدبیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدوده گردشگری کلوت های شهداد مشخص می شود

محدوده گردشگری کلوت های شهداد مشخص می شود