مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آذر 1399 ساعت 06:402020-12-12حوادث

حریق کارگاه تراشکاری جان کارگر 32 ساله را گرفت


سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از حریق یک کارگاه تراشکاری در جاده خاوران خبر داد و گفت: کارگر 32 ساله این کارگاه به دلیل شدت سوختگی جان خود را از دست داد.

- جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره حادثه حریق در یک کارگاه صنعتی در جاده خاوران، اظهار داشت: این حادثه ساعت 7:21 صبح امروز  در سوله 150 متری مسقف که کارگاه تراشکاری بوده در جاده خاوران محدوده لپه زنک به وقوع پیوسته و به علت آنکه حجم زیادی از سیلندرهای هیدرولیکی و سیلندرهای اکسیژن در آن وجود داشته اشت به دلایلی طعمه حریق شد.

وی افزود: انتهای این سوله محله استراحت نگهبان بوده که به دلیل حجم بالای حریق سازه های فلزی محل استراحت نگهبان تخریب و فرد کاملا درگیر شعله های آتش شده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با بیان اینکه نگهبان این سوله کارگر 32 ساله و تبعه افغانستان بوده است، خاطرنشان کرد: به دلیل شدت حرارت و ریزش آهن های سازه فلزی این کارگر متأسفانه جان خود را از دست داد.

ملکی گفت: نیروهای سه ایستگاه آتش نشانی سوله ای که کاملا شعله ور شده بود را اطفاء کردند و در حال حاضر مشغول ایمن سازی و لکه گیری کارگاه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حریق کارگاه تراشکاری جان کارگر 32 ساله را گرفت

حریق کارگاه تراشکاری جان کارگر 32 ساله را گرفت