مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آذر 1399 ساعت 06:452020-12-12ورزشي

تمدید محدودیت های کرونایی در زنجان


معاون استاندار زنجان درباره آخرین تصمیمات اتخاذ شده برای استان گفت: همه محدودیت هایی که از اول آذرماه در شهرهای قرمز و نارنجی اعمال شده بود از امروز 22 آذرماه به مدت یک هفته دیگر برقرار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، اعمال محدودیت های کرونا یی در کشور از سه هفته پیش آغاز شده و با آغاز هفته چهارم دوباره تمدید شد.

استان زنجان که در ابتدا در لیست استان های قرمز قرار داشت با تبدیل وضعیت به نارنجی تغییر رنگ پیدا کرد، اما محدودیت ها همچنان در آن اعمال می شود.

طبق آخرین ابلاغیه ستاد کرونا، در حال حاضر نیز فقط گروه های شغلی یک و 2 در زنجان مجاز به فعالیت هستند و بقیه اجازه فعالیت ندارند.

بر همین اساس گروه های شغلی یک در هیچ وضعیتی یعنی قرمز، زرد و نارنجی شامل بیمارستان، داروخانه، مطب، آمبولانس، آتش نشانی، سوپرمارکت، نانوایی ها، امنیت، سلامت، تعمیرگاه های لوازم خانگی، پمپ بنزین و .

به هیچ وجه نباید تعطیل شوند.

گروه های شغلی شامل پاساژ، مراکز خرید و مال ها، تمرین و انجام مسابقات ورزشی، مساجد، مصلی ها، قنادی و شیرینی فروشی ها، آبمیوه و بستنی فروشی ها، مراکز تهیه و طبخ غذا که اگر بیرون بر باشد می توانند باز باشند.

آرایشگاه های مردانه، بازار فروش خوردو، مراکز شماره گذاری اتومبیل، بازار فروش فرش، موکت، فرش ماشینی، اسباب باز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید محدودیت های کرونایی در زنجان

تمدید محدودیت های کرونایی در زنجان