مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آذر 1399 ساعت 06:452020-12-12سياسي

سمینار «مطالعات اسلامی در هند و ایران» برگزار می شود


با همکاری مشترک ، دانشگاه جامعه ملیه اسلامیه هند و دانشگاه علامه طباطبایی، بزودی سمینار «مطالعات اسلامی در هند وایران» برگزار می شود.

- محمدعلی ربانی گفت: با همکاری مشترک ، دانشگاه جامعه ملیه اسلامیه هند و دانشگاه علامه طباطبایی، بزودی سمینار مطالعات اسلامی در هند وایران برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در ادامه تلاش های نمایندگی جهت توسعه همکاری های علمی و دانشگاهی هند و ایران، بزودی همایشی در فضای آنلاین با همکاری مشترک رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در دهلی، دانشگاه جامعه ملیه اسلامیه هند و دانشگاه علامه طباطبایی با موضوع مطالعات اسلامی در ایران و هند برگزار خواهد شد.

در نشست مشترک هماهنگی که به صورت مجازی با حضور رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در دهلی، شاهد علی رییس دپارتمان دانشگاه جامعه ملیه و دکتر شریفی رییس دانشکده الهیات و علوم انسانی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار گردید طرفین در خصوص جزییات برنامه، مباحث و سخنرانان به توافق رسیدند.

مقرر گردید این همایش در اواسط بهمن ماه برگزار و همچنین مجموعه ای از نشست ها و کارگاه های آموزشی با موضوعات مرتبط با مطالعات اسلامی در طی سال برنامه ریزی و اجرا گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمینار «مطالعات اسلامی در هند و ایران» برگزار می شود

سمینار «مطالعات اسلامی در هند و ایران» برگزار می شود