مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آذر 1399 ساعت 07:052020-12-12سياسي

جایگاه رنگ در طراحی لباس کودک و نوجوان / با علم وارد شوید


پیشنهاد ما به طراحان برای استفاده از رنگ در لباس کودک استفاده از رنگ های اشباع شده و زنده در کنار هم است که باعث ایجاد روحیه شاداب تر در بچه ها می شود.

- مهفام ملکی، مدرس رنگ شناسی گفت: پیشنهاد ما به طراحان برای استفاده از رنگ در لباس کودک استفاده از رنگ های اشباع شده و زنده در کنار هم است که باعث ایجاد روحیه شاداب تر در بچه ها می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهفام ملکی، مدرس رنگ شناسی به تشریح جایگاه رنگ در طراحی لباس کودک و نوجوان پرداخت و گفت: در اصل هیچ ممنوعیت رنگی برای استفاده در طراحی لباس برای هیچ گروه و رده سنی وجود ندارد اما مسئله مهم در خصوص استفاده از رنگ برای رده های سنی مختلف ترجیح استفاده از رنگ ها است.

وی با تأکید بر اینکه طراحان مد و لباس در ابتدا باید رده سنی که می خواهند برای آن لباس طراحی کنند را انتخاب کنند و در ادامه به مطالعه علایق و ویژگی های آن رده سنی بپردازند تا بتوانند بهترین انتخاب را در گزینش رنگ و ترکیب رنگی داشته باشند.

این کارشناس و مدرس رنگ شناسی در پاسخ به این سوال که استفاده از رنگ در لباس جوامع مختلف چه تفاوتی با هم دارد؟ گفت: میزان تأثیر شادی یا غم در رنگ ها، سرد و گرم بودن، نیرومند یا ضعیف بودن، رنگین و کدر بودن رنگ ها همه بستگی به سلیقه، خلق و خو، زمان، مکان، موقعیت جغرافیایی، فرهنگی و پیشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگاه رنگ در طراحی لباس کودک و نوجوان / با علم وارد شوید

جایگاه رنگ در طراحی لباس کودک و نوجوان / با علم وارد شوید