مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آذر 1399 ساعت 07:052020-12-12اجتماعي

آمار متوفیان کرونا در پایتخت/ انتقال 6 هزار جان باخته کرونا به شهرهای دیگر


رییس کمیته سلامت شورای شهر تهران با اشاره به اینکه کرونا تا کنون جان 22 هزار و 22 نفر را در پایتخت گرفته است، گفت: آمار فوتی ها در تهران با شیب ملایمی کاهش یافته و به 52 نفر در روز گذشته رسیده است.

- ناهید خداکرمی رییس کمیته سلامت شورای شهر تهران در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس،درباره وضعیت کرونا در پایتخت اظهار داشت: خوشبختانه طی دو هفته اخیر سیر مبتلایان و متوفیان کرونا در پایتخت نزولی بوده و تا آخر وقت جمعه گذشته حدود 22 هزار و 22 نفر فوتی ناشی از کرونا در سامانه بهشت زهرا (س) ثبت شده است.

وی افزود: 13 هزار و 416 نفر از متوفیان کرونا مرد و 8606نفر از متوفیان زن بوده اند همچنین 15811 نفر از متوفیان کرونا در بهشت زهرا (س) تدفین شده و 6211 نفر از متوفیان جهت تدفین به شهرهای دیگر منتقل شده اند.

رییس کمیته سلامت شورای شهر تهران ادامه داد: روز پنج شنبه گذشته 74 نفر و جمعه 52 نفر در تهران به دلیل کرونا جان باخته اند که با شیب ملایمی آمار در این زمینه در حال کاهش است و انتظار داریم تا آخر آذر همزمان با ادامه محدودیت های مربوط به کرونا تداوم داشته باشد.

خداکرمی بیان داشت: البته نگران هستیم که مجدد در دی با پیک دیگری از کرونا مواجه شویم چرا که موج اول اپیدمی که در ایران از اول اسفند آغاز شد هیچ وقت به صورت کامل فروکش نکرده و در یک ماه سه پیک را ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار متوفیان کرونا در پایتخت/ انتقال 6 هزار جان باخته کرونا به شهرهای دیگر

آمار متوفیان کرونا در پایتخت/ انتقال 6 هزار جان باخته کرونا به شهرهای دیگر