مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آذر 1399 ساعت 07:102020-12-12فرهنگي

خوانش هنری و معاصر از نماد ماه آذر


مدیر موزه هنرهای معاصر اصفهان درباره رویداد هنری «در مقیاس قوس» اظهار کرد: هدف ما از برگزاری این رویداد ایجاد گفتمان در ارکان مختلف جامعه و معرفی هرچه بیشتر نماد قوس ماه آذر به وسیله نگاه و فرم های نو است.

- مدیر موزه هنرهای معاصر اصفهان درباره رویداد هنری در مقیاس قوس اظهار کرد: هدف ما از برگزاری این رویداد ایجاد گفتمان در ارکان مختلف جامعه و معرفی هرچه بیشتر نماد قوس ماه آذر به وسیله نگاه و فرم های نو است.

مهدی تمیزی، مدیر موزه هنرهای معاصر اصفهان در گفت وگو با ایسنا درباره رویداد در مقیاس قوس اظهار کرد: این رویداد هنری در دو بخش انتخاب و نمایش آثار و جلسات گفتگو پیرامون نمادهای شهری و لزوم برگزاری رویدادهای مرتبط، تعریف و برنامه ریزی شده است.

در بخش نخست با انتشار فراخوانی ملی پیرامون خوانشی معاصر از نماد قوس ماه آذر و با در نظر گرفتن اینکه این نماد شهری به سبب ویژگی های تاریخی و اسطوره ای که دارد می تواند بخش های گسترده ای از جامعه را با خود همراه سازد، منتشر شد.

او ادامه داد: در این فراخوان از شرکت کنندگان خواسته شده است که با استفاده از سه رسانه پوستر، مجسمه و ویدئوآرت که قابلیت نمایش شهری و عمومی در فضاهای بیرونی را دارند و با نگاهی خلاقانه و معاصر به این نماد، طرح های خود را ارسال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوانش هنری و معاصر از نماد ماه آذر

خوانش هنری و معاصر از نماد ماه آذر