مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آذر 1399 ساعت 07:352020-12-12حوادث

آتش سوزی کارگاه صنعتی در جاده خاوران


ملکی درباره جزییات حادثه آتش سوزی یک کارگاه صنعتی در جاده خاوران توضیحاتی داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اظهار کرد: در ساعت 7:21 صبح امروز یک مورد آتش سوزی در یک کارگاه صنعتی در جاده خاوران، شهرک صنعتی لپه زنک به سامانه 125 سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد که سه ایستگاه به همراه خودرو های پشتیبانی شامل خودروی حامل تجهیزات تنفسی، بالابر و تانکر آب به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: محل آتش سوزی یک سوله مسقف به وسعت حدود 160 متر بود که به عنوان کارگاه تراشکاری از آن استفاده می شد و در بخش انتهایی آن، با سازه های فلزی و ورق پروفیل اتاقی را درست کرده بودند که محل استراحت نگهبان آنجا بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: به خاطر وجود سیلندر های گاز اکسیژن و گاز مایع و همچنین شیلنگ های هیدرولیک و فشار قوی که قابل اشتعال هستند آتش سوزی اتفاق افتاده و این سوله کاملا شعله ور بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: اطلاعات اولیه حاکی از آن بود که نگهبان در بین حجم زیادی از آتش گرفتار شده است و آتش نشانان همزمان با خاموش کردن آتش، خودشان را به محل رساندند و به خاطر شدت زیاد حرارت بخشی از سازه فلزی تخریب شده بود و موفق شدند فرد را از زیر آهن ها خارج کنند و پس از آن با تأیید ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی کارگاه صنعتی در جاده خاوران

آتش سوزی کارگاه صنعتی در جاده خاوران