مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آذر 1399 ساعت 07:352020-12-12اجتماعي

گالری شهری به مصرف زیاد پلاستیک «نه» گفت


«چیزی که عوض داره.

» عنوان طرح های گرافیکی این دوره از گالری شهری اصفهان است که در بیش از 300 تابلوی تبلیغات شهری، با موضوع آسیب های مصرف زیاد پلاستیک در معرض دید عموم قرار می گیرد.

- ایسنا/اصفهان چیزی که عوض داره.

عنوان طرح های گرافیکی این دوره از گالری شهری اصفهان است که در بیش از 300 تابلوی تبلیغات شهری، با موضوع آسیب های مصرف زیاد پلاستیک در معرض دید عموم قرار می گیرد.

احمد رضایی، رییس اداره توسعه فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: مصرف پلاستیک بسیار افزایش پیدا کرده است.

مردم با این کار به محیط زیست به شدت آسیب می زنند و زندگی همه انسان ها را به خطر می اندازند، به همین دلیل بر آن شدیم تا موضوع این دوره از گالری شهری را به نه به مصرف زیاد پلاستیک اختصاص دهیم.

وی افزود: طرح های تابلوی تبلیغات شهری با عنوان چیزی که عوض داره.

سعی داشته مخاطرات آسیبی استفاده زیاد از پلاستیک را در قالب غذا و خوراکی به مردم نشان بدهد، چون خوراکی ها به مردم زندگی می بخشند بنابراین هرچه قدر طبیعت بیشتر آلوده شود مخاطرات بیشتری سلامتی انسان ها را تهدید می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس اداره توسعه فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان خاطر نشان کرد: همزمان با نصب این طرح ها در تابلوهای تبلیغات شهری، 14


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گالری شهری به مصرف زیاد پلاستیک «نه» گفت

گالری شهری به مصرف زیاد پلاستیک «نه» گفت