مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آذر 1399 ساعت 07:552020-12-12اقتصادي

بازگشایی محورهای صعب العبور شهرستان سراوان در اولویت قرار دارد


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت: بازگشایی مسیرهای صعب العبور سیرکان، آسکان، کشتگان و گردنه بلبل بخش بم پشت سراوان به منظور ارائه خدمات بهتر به روستاییان منطقه در اولویت این اداره کل قرار دارد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت: بازگشایی مسیرهای صعب العبور سیرکان، آسکان، کشتگان و گردنه بلبل بخش بم پشت سراوان به منظور ارائه خدمات بهتر به روستاییان منطقه در اولویت این اداره کل قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ایوب کرد در سفر به سراوان با بیان اینکه راه روستایی از مهمترین خدمات زیربنایی است که نقش و جایگاه ویژه ای در توسعه اقتصادی و اجتماعی هر منطقه ایفاء می کند، اظهار کرد: مجموعا 160 کیلومتر از مسیرهای روستایی بخش بم پشت سراوان مناطق صعب العبور به شمار می روند که تردد را برای روستاییان این بخش با مشکل جدی رو به رو کرده است.

وی ادامه داد: در این راستا این اداره کل در نظر دارد با بسیج امکانات و استفاده از ظرفیت های موجود محورهای صعب العبور سیرکان، آسکان، کشتگان و گردنه بلبل بخش بم پشت سراوان را بازگشایی کند تا مشکل تردد بخش عظیمی از روستاییان منطقه به مرکز بخش هموار گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی محورهای صعب العبور شهرستان سراوان در اولویت قرار دارد

بازگشایی محورهای صعب العبور شهرستان سراوان در اولویت قرار دارد