مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آذر 1399 ساعت 07:552020-12-12حوادث

نبود کمربندی شهرها چالش تصادفات گلستان/ بکارگیری 1000 نیرو در طرح زمستانه پلیس


فرمانده انتظامی گلستان عدم احداث کمربندی و کنار گذر شهرهای استان را یکی از چالش های بزرگ استان در وقوع تصادفات بخصوص تصادف موتورسیکلت سواران عنوان کرد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، محمدسعید فاضل دادگر صبح امروز در مراسم آغاز طرح زمستانه پلیس گلستان اظهار کرد: امروز فرهنگ رانندگی در یک منطقه جلوه ای از فرهنگ عمومی آن منطقه است.

وی ادامه داد: حوادث رانندگی در سطح دنیا پنجمین عامل مرگ و زخمی شدن مردم است و از این رو اهمیت فرهنگ سازی و مراقبت های ویژه را بیشتر نمایان می کند.

فرمانده انتظامی گلستان تصریح کرد: گلستان با برخورداری از یک هزار و 600 کیلومتر راه از جایگاه مهمی در حوزه تردد شمال کشور قرار دارد.

دادگر بیان کرد: طراحی خاص جاده ها که از مسیر کوهستانی و حتی در مسیر روستاها و شهرها قرار دارد، گلستان را در حوزه تردد در شرایط خاصی قرار داده است.

وی گفت: در بخش های مختلفی از جمله محورهای شرق استان گلستان در چالش بزرگی قرار داریم و باید مشکلات این مسیرها را حل کنیم.

فرمانده انتظامی گلستان تصریح کرد: موضوع کمربندی ها و کنار گذرهای شهری چالش جدی است که هر ساله به دلیل وجود این چالش شاهد سوانح رانندگی به خصوص در بخش موتورسیکلت سواران در سطح جاده ها و ورودی شهرهای استان هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود کمربندی شهرها چالش تصادفات گلستان/ بکارگیری 1000 نیرو در طرح زمستانه پلیس

نبود کمربندی شهرها چالش تصادفات گلستان/ بکارگیری 1000 نیرو در طرح زمستانه پلیس