مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آذر 1399 ساعت 07:552020-12-12ورزشي

شکست سنگین پاس قم از پرسپولیس


تیم هندبال پاس ناجای قم در دومین مسابقه خود از دور برگشت مرحله گروهی فصل جاری لیگ برتر هندبال مردان باشگاه های کشور با نتیجه ای سنگین به پرسپولیس باخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، پاس ناجای قم که دور برگشت مرحله گروهی فصل 1399 لیگ برتر هندبال مردان ایران را با تساوی پرگل 26 بر 26 مقابل ذوب آهن اصفهان یکی از مدعیان قهرمانی آغاز کرده و امیدوار کننده ظاهر شده بود، در دومین بازی خود ناباورانه به پرسپولیس بهبهان باخت.

تیم های پاس ناجای قم و پرسپولیس بهبهان در سومین بازی روز سوم از مسابقات دور برگشت مرحله مقدماتی لیگ برتر مردان ایران در شیراز مقابل یکدیگر به میدان رفتند که این بازی 72 گل داشت و بسیار جذاب و تماشایی بود اما در نهایت این پرسپولیسی ها بودند که با اختلاف 12 گل به برتری رسیدند.

در حالی که فدراسیون هندبال این مسابقات را با عنوان جام سردار شهید پورجعفری در سالن پوریای ولی شیراز برگزار می کند، پرسپولیسی ها با نتیجه عجیب 42 بر 30 تیم پاس ناجای قم را مغلوب کردند تا بدین ترتیب انتقام شکست بازی نیم فصل نخست را از نماینده استان قم بگیرند.

بازی های دور برگشت لیگ برتر هندبال مردان ایران که از نوزدهم آذر ماه در شیراز آغاز شده تا 24 آذر در سالن پوریای ولی دانشگاه آزاد اسلامی این شهر ادامه خواهد داشت، در حالی که تیم پاس ناجای قم طبق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکست سنگین پاس قم از پرسپولیس

شکست سنگین پاس قم از پرسپولیس