مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آذر 1399 ساعت 08:002020-12-12اقتصادي

در تهران؛ تعداد جان باختگان مرد بر اثر کرونا بیشتر از زنان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ناهید خداکرمی رییس کمیته سلامت شورای شهر تهران، درباره وضعیت کرونا در پایتخت اظهار داشت: خوشبختانه طی دو هفته اخیر سیر مبتلایان و متوفیان کرونا در پایتخت نزولی بوده و تا آخر وقت جمعه گذشته حدود 22 هزار و 22 نفر فوتی .

- رییس کمیته سلامت شورای شهر تهران با اشاره به اینکه کرونا تا کنون جان 22 هزار و 22 نفر را در پایتخت گرفته است، گفت: آمار فوتی ها در تهران با شیب ملایمی کاهش یافته و به 52 نفر در روز گذشته رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، ناهید خداکرمی رییس کمیته سلامت شورای شهر تهران، درباره وضعیت کرونا در پایتخت اظهار داشت: خوشبختانه طی دو هفته اخیر سیر مبتلایان و متوفیان کرونا در پایتخت نزولی بوده و تا آخر وقت جمعه گذشته حدود 22 هزار و 22 نفر فوتی ناشی از کرونا در سامانه بهشت زهرا (س) ثبت شده است.

وی افزود: 13 هزار و 416 نفر از متوفیان کرونا مرد و 8606 نفر از متوفیان زن بوده اند همچنین 15811 نفر از متوفیان کرونا در بهشت زهرا (س) تدفین شده و 6211 نفر از متوفیان جهت تدفین به شهر های دیگر منتقل شده اند.

رییس کمیته سلامت شورای شهر تهران ادامه داد: روز پنج شنبه گذشته 74 نفر و جمعه 52 نفر در تهران به دلیل کرونا جان باخته اند که با شیب ملایمی آمار در این زمینه در حال کاهش است و انتظار داریم تا آخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در تهران؛ تعداد جان باختگان مرد بر اثر کرونا بیشتر از زنان است

در تهران؛ تعداد جان باختگان مرد بر اثر کرونا بیشتر از زنان است