مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آذر 1399 ساعت 08:052020-12-12سياسي

مرادیان: سیاست های واهی ‎اردوغان را باید در نطفه خفه کرد


نماینده مردم قائمشهر و سوادکوه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که سیاست های واهی اردوغان که خود را وارث امپراطوری عثمانی می داند، بیانگر نفوذ سیاست های سلطه طلبانه است.

- نماینده مردم قائمشهر و سوادکوه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که سیاست های واهی اردوغان که خود را وارث امپراطوری عثمانی می داند، بیانگر نفوذ سیاست های سلطه طلبانه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کیوان مرادیان کوچکسرایی در صفحه شخصی خود در توییتر، نوشت: سیاست های واهی ‎اردوغان که خود را وارث امپراتوری عثمانی می داند، در ‎آذربایجان و سرزمین مادری آن ‎ایران، هیچگونه پیامی ندارد مگر افکار پلید و پوسیده ای که بیانگر نفوذ سیاست های سلطه طلبانه و ایران ستیزی است؛ باید آن را در نطفه خفه کرد.

آذربایجان سر ایران است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه در جشن پیروزی جنگ قره باغ در باکو، شعری در رابطه با رود ارس خواند که در آن شعر مردم خطه آذربایجان ایران خطاب قرار می گیرند.

این شعر که به زبان ترکی است یکی از نمادهای جدایی طلبی پان ترکیست ها است.

این اظهارات مداخله جویانه با واکنش شدید مقامات جمهوری اسلامی ایران از جمله محمد جواد ظریف روبرو شد و در ادامه ایران در اعتراض به سخنان اردوغان، سفیر ترکیه در تهران را به وزارت خارجه احضار کرد و اعتراض خود به این س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرادیان: سیاست های واهی ‎اردوغان را باید در نطفه خفه کرد

مرادیان: سیاست های واهی ‎اردوغان را باید در نطفه خفه کرد