مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آذر 1399 ساعت 08:152020-12-12سياسي

نباید خللی در خدمت رسانی به ایثارگران وارد شود


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی گفت: حفظ سلامتی جامعه ایثارگری از مهم ترین مأموریت های ذاتی بنیاد است و در حال حاضر بنیاد مرکزی با بسیج تمام امکانات خود، - حفظ سلامتی ایثارگران در مقابله با کرونا ویروس را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرتضی انصاری فر امروز شنبه 22 آذر بابیان اینکه ایثارگران ولی نعمت ما هستند و هر آنچه ما برای این قشر فداکار کارکنیم اندک است و در برابر اقیانوس رشادت و بردباری این خانواده ها قطره ای بیش نیست، بیان کرد: یکی از راه هایی که در شرایط کنونی مبارزه با ویروس کرونا می تواند تا حدودی خلأ ارتباط مستقیم با ایثارگران را پر کند ارتباط تلفنی است و این کار باید به صورت مستمر و با جدیت انجام شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی گفت: حفظ سلامتی جامعه ایثارگری از مهم ترین مأموریت های ذاتی بنیاد است و در حال حاضر بنیاد مرکزی با بسیج تمام امکانات خود، حفظ سلامتی ایثارگران در مقابله با کرونا ویروس را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: در حال حاضر با توجه به این که جامعه ایثارگری به ویژه افراد دارای بیماری زمینه ای از آسیب پذیری بیشتری برخوردار هستند، ضمن ارتباط تلفنی، توصیه های لازم در خصوص مراقبت های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید خللی در خدمت رسانی به ایثارگران وارد شود

نباید خللی در خدمت رسانی به ایثارگران وارد شود