مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آذر 1399 ساعت 08:252020-12-12دانش

رفت و آمد بشریت آسمانی می شود / اولین پرواز تاکسی های هوایی ایران در بهمن ماه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فناوری خبرگزاری دانشجو؛ از سال 1962، زمانیکه شخصیت های کارتونی برای اولین بار به آسمان رفتند، اتومیبل های پرنده رویای بشریت بودند، - اتومبیل های پرنده که مدت ها رویای بشریت بوده اند، با تلاش شرکت های بزرگ به واقعیت تبدیل خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فناوری خبرگزاری دانشجو؛ از سال 1962، زمانیکه شخصیت های کارتونی برای اولین بار به آسمان رفتند، اتومیبل های پرنده رویای بشریت بودند، اما اکنون انسان قصد دارد تا آن را واقعی کند.

طراحی برای ده ها ماشین پرنده کوچک، ارزان و شخصی در اواخر نیمه دوم قرن بیستم رونمایی شد.

تعداد انگشت شماری از استارت آپ ها که توسط شرکت های هواپیمایی و اتومبیلرانی پشتیبانی می شوند، پرواز های آزمایشی هواپیما های عمودپرواز الکتریکی (eVOTLs) را انجام داده اند.

در کنار مزایای تجاری، هدف این طرح بطور کلی کاهش ترافیک شهری و تردد افراد، پیوند مراکز و حومه شهر با جهش از ترافیک و افزایش موقعیت های پیش روی انسان است.

صنعتگران فکر نمی کنند که این هواپیما ها در چند سال تاثیر مهمی در کاهش ازدحام شهری داشته باشند، اما در طولانی مدت می توانند تاثیرگذار باشند، زیرا زیرساخت های زمینی به سادگی نمی توانند با افزایش شهرنشینی و ازدحام ناشی از آن همگام شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفت و آمد بشریت آسمانی می شود / اولین پرواز تاکسی های هوایی ایران در بهمن ماه

رفت و آمد بشریت آسمانی می شود / اولین پرواز تاکسی های هوایی ایران در بهمن ماه