مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آذر 1399 ساعت 08:252020-12-12سياسي

کمیته های ویژه طرح شهید سلیمانی در کرمان تشکیل شد


فرماندار کرمان از ایجاد کمیته های ویژه طرح شهید سلیمانی در شهرستان کرمان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی بابایی صبح شنبه در بازدید از نحوه اجرای طرح شهید سلیمانی (مدیریت و کنترل اپیدمی کووید 19 به شیوه محله و خانواده محور) در محله بنی هاشم اظهار کرد: این طرح در شهرستان کرمان به خوبی در حال اجراست و نتایج خوبی به دست آمده است.

بابایی ادامه داد: این طرح مشارکتی و مردمی است البته این قبیل اقدامات پیش از این هم توسط مردم اجرا شده است اما اکنون به شکل منظم تری پیش می رود.

وی با اشاره به اینکه در طرح مشترک وزارت بهداشت و سازمان بسیج مستضعفین هر خانه یک پایگاه سلامت است، افزود: هدف اصلی از اجرای این طرح جلب مشارکت مردم و انتخاب یک سفیر سلامت برای هر خانواده است.

بابایی با بیان اینکه طرح شهید سلیمانی به منظور بهبود وضعیت اجتماعی، اقتصادی، سلامت و فرهنگی جامعه برنامه ریزی شده است، افزود: این طرح دارای دو هدف کلان و اختصاصی است.

به گفته فرماندار کرمان مدیریت و کنترل اپیدمی ، رهگیری و رصد فعال مردم، کاهش موارد بستری حداقل به میزان 30 درصد در یک ماه و 50 درصد در سه ماه و کاهش آمار مرگ حداقل به میزان 10 درصد در یک ماه و 40 درصد در سه ماه از جمله این اهداف است که باید به جد پی گیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته های ویژه طرح شهید سلیمانی در کرمان تشکیل شد

کمیته های ویژه طرح شهید سلیمانی در کرمان تشکیل شد