مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آذر 1399 ساعت 08:302020-12-12پزشكي

سمینار مطالعات اجتماعی سلامت به میزبانی شیراز برگزار می شود


رییس مرکز تحقیقات سیاستگذاری سلامت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، اعلام کرد که سومین سمینار بین المللی مطالعات اجتماعی سلامت به میزبانی این دانشگاه در روزهای 26 و 27 آذر به صورت وبینار برگزار خواهد شد.

- سمینار "مطالعات اجتماعی سلامت" به میزبانی شیراز برگزار می شود ایسنا/فارس رییس مرکز تحقیقات سیاستگذاری سلامت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، اعلام کرد که سومین "سمینار بین المللی مطالعات اجتماعی سلامت" به میزبانی این دانشگاه در روزهای 26 و 27 آذر به صورت وبینار برگزار خواهد شد.

دکتر کامران باقری لنکرانی شنبه 22 آذر در یک نشست خبری که به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد، گفت: آثاراجتماعی و اقتصادی کووید 19، اگر بیشتر از آثار این بیماری بر سلامت نباشد، کمتر از آن هم نبوده است.

او ادامه داد: موضوع سلامت و کووید 19 و ضرورت همراهی مردم با مُداخلاتی که جلوی گسترش این بیماری را می گیرد و بدون همراهی آنها این مداخلات امکان پذیر نیست، جنبه های احتماعی ویروس کرونا را بسیار برجسته می کند.

رییس مرکز تحقیقات سیاستگذاری سلامت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، گفت: طی یکسال گذشته و از زمان اعلام رسمی این عفونت در جهان تحقیقات مختلفی انجام شده که به ابعاد مختلف این بیماری به ویژه سلامت مردم پرداخته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمینار مطالعات اجتماعی سلامت به میزبانی شیراز برگزار می شود

سمینار مطالعات اجتماعی سلامت به میزبانی شیراز برگزار می شود