مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آذر 1399 ساعت 08:352020-12-12حوادث

مأموریت های ترافیکی اورژانس در ایام سرد سال افزایش می یابد


مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان همدان از افزایش مأموریت های ترافیکی اورژانس در ایام سرد سال خبر داد.

- ایسنا/همدان مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان همدان از افزایش مأموریت های ترافیکی اورژانس در ایام سرد سال خبر داد.

عباس اولیاسمیع در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه با ورود فصل سرما و شروع بارش ها مأموریت های ترافیکی اورژانس نسبت به ایام خشک سال بیشتر می شود، تصریح کرد: حوادثی مانند لیز خوردن و سر خوردن عابران پیاده و حوادث ترافیکی که به سبب لغزندگی جاده هاست، در ابتدای فصل سرما بیشتر می شود چراکه مردم هنوز آمادگی لازم برای مواجهه با این شرایط را ندارند.

وی با بیان اینکه طرح امداد زمستانه دستگاه های خدمات رسان هر ساله از 20 آبان ماه آغاز شده و تا 20 مرداد ادامه دارد، افزود: طرح امداد زمستانه یک طرح کشوری است و 30 دستگاه خدمات رسان مانند هلال احمر و راهداری به صورت مستقیم و غیرمستقیم در این طرح حضور دارند و هر دستگاه وظیفه خود را برای کمک به مردم انجام می دهد.

مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان همدان مطرح کرد: اورژانس هنگام وقوع مشکلات و حوادث، در حوزه نجات شرح وظیفه ای ندارد و فقط از نظر درمانی ورود می کند و اقدامات پیش بیمارستانی را انجام می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مأموریت های ترافیکی اورژانس در ایام سرد سال افزایش می یابد

مأموریت های ترافیکی اورژانس در ایام سرد سال افزایش می یابد