مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آذر 1399 ساعت 09:052020-12-12اجتماعي

کاهش آسیب در مواقع بحران با رعایت دستورالعمل های عملیات زمستانی


معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز گفت: توجه به دستورالعمل های مدیریت عملیات زمستانی در شهر منجر به کاهش قابل توجه آسیب ها و مشکلات احتمالی در مواقع بحران خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدرضا قربانیان تبریزی با اشاره به دستورالعمل های مدیریت عملیات زمستانی ابلاغی از سوی دفتر هماهنگی خدمات شهری سازمان شهرداری های کشور اظهار داشت: مهمترین بخش این ابلاغیه تشکیل ستاد عملیات زمستانی در شهرداری ها و تعیین اقدامات لازم قبل، حین و بعد از بارش ها و همچنین عملیات زمستانی در شهرها است.

وی افزود: شهرداری تبریز از چند سال گذشته با بهره مندی از شیوه هایی نوین، استفاده از روش های آسیب زا در مدیریت بارش برف و یخبندان را به حداقل رسانده است.

وی افزود: بر اساس دستورالعمل مدیریت عملیات زمستانی وظایف و مأموریت های کلیه معاونت های مناطق، سازمان ها و در قبل، حین و بعد از بارش ها اعلام شده است و در این راستا همه موظفیم بر اساس تکالیف تعیین شده اقدام کنیم.

قربانیان در ادامه افزود: تمامی مناطق دهگانه باید خود را برای مواجهه با برف زمستانی آمادگی نموده و این اطمینان و آرامش خاطر را به شهروندان می دهیم که مجموعه شهرداری با آمادگی کامل به پیشواز زمستان خواهد رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش آسیب در مواقع بحران با رعایت دستورالعمل های عملیات زمستانی

کاهش آسیب در مواقع بحران با رعایت دستورالعمل های عملیات زمستانی