مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آذر 1399 ساعت 09:052020-12-12حوادث

توقیف 24 هزار لیتر روغن موتور قاچاق در زنجان


فرمانده انتظامی استان زنجان از توقیف یک دستگاه تانکر و کشف 24 هزار لیتر روغن موتور قاچاق خبر داد.

- سردار رحیم جهانبخش امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در استمرار طرح های مبارزه با قاچاق کالا و سوخت، ماموران پلیس آگاهی شهرستان ابهر هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور ابهر – قیدار به یک دستگاه تانکر مظنون شده و آن را برای بررسی متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه ماموران در بازرسی از این تانکر 24 هزار لیتر روغن موتور قاچاق کشف و راننده آن را دستگیر کردند، تصریح کرد: متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

وی با اشاره به تلاش مضاعف پلیس برای تحقق شعار سال بیان داشت: در این راستا پلیس نیز با اجرای مستمر طرح های مختلف در راستای مقابله با قاچاق کالا و فرآورده های سوختی تلاش می کند تا این سرمایه های ملی از کشور خارج نشود.

سردار جهانبخش گفت: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مقابله و مبارزه با قاچاق کالا و ارز اولویت کاری ماست.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه یکی از مشکلات و معضلات اقتصادی کشور سهولت تشکیل باندهای حمل ونقل، نگهداری، عرضه و فروش کالای قاچاق در کشور است که موجب شده است ضربات مهلکی به اقتصاد کشور وارد شود، اضافه کرد: از این رو پلیس در سال های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف 24 هزار لیتر روغن موتور قاچاق در زنجان

توقیف 24 هزار لیتر روغن موتور قاچاق در زنجان