مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آذر 1399 ساعت 09:352020-12-12سياسي

عضویت مازندران در کارگروه خانواده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا


مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری مازندران از عضویت این استان در کارگروه خانواده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا خبر داد.

- ایسنا/مازندران مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری مازندران از عضویت این استان در کارگروه خانواده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا خبر داد.

سمیه قاسمی طوسی با اشاره به صدور حکم رحمانی فضلی برای نظری پورکیایی، مشاور امور زنان و خانواده وزیر کشور گفت: اداره کل امور زنان و خانواده استانداری مازندران به اتفاق چند وزارتخانه دیگر به عضویت این کارگروه کشوری درآمدند که شاخه ای از قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا به ریاست وزیر کشور است.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری مازندران در ادامه گفت: نخستین جلسه کارگروه خانواده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا به ریاست مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده و با حضور معاون اقتصادی وزیر کشور و دبیر این قرارگاه و مدیران کل امور زنان و خانواده 9 استانداری کشور از جمله مازندران برگزار شد.

وی ادامه داد: مدیریت کرونا نیازمند عزم و اراده ملی و مشارکت همه اقشار مردم است و کارگروه خانواده نیز با همین هدف و به تاکید و ابتکار عمل دکتر رحمانی فضلی، وزیر کشور ایجاد شد تا از ظرفیت زنان، مادران، سمن های این حوزه و مهم تر از همه از ظرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضویت مازندران در کارگروه خانواده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا

عضویت مازندران در کارگروه خانواده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا