مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آذر 1399 ساعت 09:552020-12-12پزشكي

افزایش نزدیک به دو برابری میانگین امتیاز پژوهشگران برگزیده


رییس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی از دو برابر شدن تعداد اعضای هیئت علمی نامزد پژوهشگر برتر و همچنین افزایش تقریباً دو برابری میانگین امتیاز پژوهشگران برگزیده این پژوهشگاه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حسینعلی قبادی در مراسم افتتاحیه ی هفته ی پژوهش که صبح روز شنبه، 22 آذرماه 1399 برگزار شد در این پژوهشگاه برگزار شد با تبریک هفته پژوهش از مشارکت جدی و اثربخش 50 نفر از اعضای هیئت علمی و استادان و پژوهشگران مختلف قدردانی کرد و نام و یاد استادان و پژوهشگران و کادر درمانی و پژوهشگاهی که با کرونا از دنیا رفتند را گرامی داشت.

همچنین وی نام زنده یاد علیرضا جمالی، کارمند پژوهشگاه را که بر اثر ابتلاء به بیماری کرونا جانش را از دست داد، گرامی داشت.

قبادی در ادامه ی سخنانش گفت: هفته ی پژوهش سال 99 را در حالی آغاز می کنیم که پس از اجرای موفقیت آمیز برنامه ی اول توسعه ی راهبردی پژوهشگاه، اکنون در نخستین سال اجرای برنامه ی دوم قرار داریم.

پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی با پای بندی به برنامه ی توسعه ی راهبردی، در عرصه ی برخی از سیاست گذاری ها در وزارتخانه های مرتبط، برخی کمیسیون های دولت، عرصه های اجتماعی و در صحن مجمع رؤسای پژوهشگاه ها، دانشگاه ها و حوزه، به ویژه عرصه ی صنعت، اثرگذار بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش نزدیک به دو برابری میانگین امتیاز پژوهشگران برگزیده

افزایش نزدیک به دو برابری میانگین امتیاز پژوهشگران برگزیده