مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آذر 1399 ساعت 10:052020-12-12اقتصادي

کشف کاغذ و برنج هندی قاچاق به ارزش بیش از 118 میلیارد در ری


رییس اداره صنعت معدن وتجارت شهرستان ری گفت: 118 میلیارد و 196 میلیون و 691 هزار ریال کاغذ و برنج هندی قاچاق در شهرستان ری کشف و ضبط شد.

- موسی احمدی رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری در گفت وگو با خبرنگار فارس در ری اظهار کرد: بازرسان اداره صمت در بازدید از انبارهای جنوب تهران 454 هزار و 640 کیلوگرم برنج هندی به ارزش 109 میلیارد و 113 میلیون و 600 هزار ریال کشف کردند.

وی گفت: همچنین در ادامه بازرسی های مشترک اداره صمت 69 هزار کیلوگرم کاغذ قاچاق به ارزش تقریبی 9 میلیارد و 83 میلیون و 91 هزار ریال از یکی انبارهای جنوب تهران کشف شد.

رییس اداره صمت شهرستان ری بیان کرد: این کالاها به جرم قاچاق، اختفاء و امتناع از فروش کشف و ضبط شد و صاحبان کالاها برای انجام روند قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

احمدی در ادامه با اشاره به اینکه بیشترین تعداد انبارهای استان تهران و حتی کشور در شهرستان ری قرار دارد، گفت: کار نظارت و پایش انبارهای این شهرستان توسط گشت های مشترک اداره تعزیرات حکومتی، اداره صمت و اتاق اصناف انجام می شود.

وی با بیان اینکه در زمینه تخلف در حوزه قاچاق بدون کمترین اغماضی برخورد انجام می شود، اضافه کرد: اداره صمت شهرستان ری در راستای مبارزه با قاچاق کالا و کنترل بازار روزانه تیم های بازرسی به اصناف، انبارها، کارخانه ها و مراکز تول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف کاغذ و برنج هندی قاچاق به ارزش بیش از 118 میلیارد در ری

کشف کاغذ و برنج هندی قاچاق به ارزش بیش از 118 میلیارد در ری