مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آذر 1399 ساعت 10:252020-12-12سياسي

قرارگاه محرومیت زدایی سردار غوابش افتتاح شد


با حضور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) و مسئول بسیج سازندگی خوزستان در منطقه کوی ابوذر اهواز (حصیرآباد) قرارگاه محرومیت زدایی شهید غوابش در مسجد امام حسن مجتبی این منطقه افتتاح شد.

- اهواز- با حضور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) و مسئول بسیج سازندگی خوزستان در منطقه کوی ابوذر اهواز (حصیرآباد) قرارگاه محرومیت زدایی شهید غوابش در مسجد امام حسن مجتبی این منطقه افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار حسن شاهوار پور ظهر امروز در بازدید از مناطق حصیرآباد و منبع آب و افتتاح قرارگاه شهید غوابش، اظهار کرد: محرومیت یکی از آسیب های جدی است که شکاف طبقاتی و بی عدالتی را به رخ می کشد.

وی تأکید بر اینکه همه باید برای از بین بردن محرومیت های همنوع خودمان تلاش کنیم، افزود: تاکنون با یاری مردم، خیران و گروه های جهادی بسیج و سپاه کمک های مؤمنانه زیادی جمع آوری شد و در اختیار خانواده های نیازمند قرار گرفت؛ همچنین کمک های مؤمنانه بالغ بر 250 میلیارد تومان در سراسر استان جمع آوری و میان نیازمندان توزیع شد.

وی با اشاره به طرح کرامت در اهواز، بیان کرد: ما باید همواره در کنار مردم باشیم و بسیج و سپاه به صورت قرارگاهی نیروهای جهادی در حال کمک رسانی در چند دهستان این استان هستند؛ همچنین در قالب طرح کرامت 6 نقطه در اهواز از کمک های معیشتی بهره مند شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارگاه محرومیت زدایی سردار غوابش افتتاح شد

قرارگاه محرومیت زدایی سردار غوابش افتتاح شد