مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آذر 1399 ساعت 10:352020-12-12ورزشي

جای بازیکنان قدیمی در تیم فردوس خالی است


جای بازیکنانی همانند هاشم فرج زاده، علیرضاوفایی، حمید رشیدی، محمد دهقان، محمد حسین کوهستانی، ابوالقاسم عروجی و دیگر بازیکنانی که در فصل های گذشته برای نمایندگان استان بازی کردند در این تیم خالی است و امیدوارم در سال های .

- ایسنا/قم گلر جدید تیم فوتسال فردوس گفت: جای بازیکنانی همانند هاشم فرج زاده، علیرضاوفایی، حمید رشیدی، محمد دهقان، محمد حسین کوهستانی، ابوالقاسم عروجی و دیگر بازیکنانی که در فصل های گذشته برای نمایندگان استان بازی کردند در این تیم خالی است و امیدوارم در سال های پیش رو باز هم بتوانیم در کنار هم نماینده مقتدری برای استان قم بسازیم.

مسعود ایازی در گفت وگو با ایسنا مطرح کرد: پس از یک فصل جدایی از نماینده استان قم در لیگ برتر فوتسال و بازی کردن برای تیم پارسیان شهر قدس در روزهای گذشته با توجه به تماس مسئولین تیم فردوس با من و احساس نیاز برای حضور من در این تیم با ثبت قرارداد یک فصله به این تیم پیوستم.

وی افزود: یک جلسه تمرینی با تیم فردوس را پشت سر گذاشتم؛ تیم جوانی برای فصل آینده داریم و امیدواریم با کمک با تجربه ها و کادر فنی و همچنین تلاش جوانان بتوانیم در رتبه های بالای جدول قرار بگیریم.

ایازی ادامه داد: هر بازیکنی دوست دارد در اولویت اول برای نماینده شهر خود بازی کند و من هم مثل همه دوست داشتم تا برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جای بازیکنان قدیمی در تیم فردوس خالی است

جای بازیکنان قدیمی در تیم فردوس خالی است