مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آذر 1399 ساعت 10:352020-12-12ورزشي

پیگیری ایجاد پیست دوچرخه سواری برای بانوان اسدآبادی


سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان اسدآباد گفت: پیست دوچرخه سواری در مجموعه ورزشی اداره ورزش شهرستان یکی از مطالبات بانوان اسدآبادی است که ایجاد آن در دست پیگیری قرار دارد.

- ایسنا/همدان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان اسدآباد گفت: پیست دوچرخه سواری در مجموعه ورزشی اداره ورزش شهرستان یکی از مطالبات بانوان اسدآبادی است که ایجاد آن در دست پیگیری قرار دارد.

علی جمور در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به ضرورت احداث و ایجاد پیست موتورسواری برای جوانان اسدآبادی اظهار کرد: بسیاری از جوانان مستعد در امر رانندگی و موتورسواری هستند و با توجه به استعدادهای جوانان و نوجوانان شهرستان در این زمینه، نیاز به ایجاد یک پیست موتورسواری احساس می شود تا علاوه بر تخلیه هیجان ها و انرژی جوانان، مکانی برای پرورش استعدادهای آنها برای حضور در مسابقات باشد.

وی افزود: این پیست زمینه را برای انجام حرکات نمایشی با رعایت استانداردهای لازم فراهم می سازد و جوانان می توانند به جای اجرای حرکات نمایشی در خیابان ها، در این پیست فعالیتی پویا داشته باشند که قطعاً در همین راستا پیگیر این برنامه نیز خواهیم بود.

جمور در ادامه با اشاره به فعالیت هشت باشگاه ورزشی خصوصی بدنسازی در اسدآباد تصریح کرد: از شنبه هفته گذشته فعالیت مجدد این تعداد باشگاه ها آغاز شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری ایجاد پیست دوچرخه سواری برای بانوان اسدآبادی

پیگیری ایجاد پیست دوچرخه سواری برای بانوان اسدآبادی